Liebherr Ksl 2630 staalgrijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr Ksl 2630 staalgrijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

p*******@z************ 25-06-2022

Prachtige en geruisloze koelkast.

Geschreven voor: Liebherr Ksl 2630 staalgrijs

Prachtig design in zilverkleur. Veel ruimte en geruisloos. Ook nog eens 7 jaar garantie. We kunnen dit product van harte aanbevelen.

• Ruim
  • Geluidsarm

m*************@h********** 04-12-2021
Geschreven voor: Liebherr Ksl 2630 staalgrijs

top product, zijn er erg blij mee. bij een geweldige firma gekocht. Fa. Lafeber op het Purmerplein

Victor 26-06-2021

Degelijk apparaat dat goed zijn werk doet

Geschreven voor: Liebherr Ksl 2630 staalgrijs

Apparaat koelt goed en snel. En er kan veel in, ondanks het relatief bescheiden formaat. Het flessenrek bespaart je veel ruimte en de bovenste plank is handig te halveren, zodat hogere producten/bakjes er ook zonder probleem in passen. Oogt strak aan de buitenkant, dus lekker rustig voor het oog. Liebherr gekozen vanwege de goede reputatie/kwaliteit en tot nu toe maakt het apparaat dat waar. Prijs is wellicht niet de goedkoopste, maar je wilt gewoon geen gezeur met zoiets belangrijks als een koelkast. Ben tevreden!

Pluspunten

• past veel in
  • koelt goed
  • strakke vormgeving
  • flessenrek bespaart extra ruimte

Minpunten

• prijs

Jan 01-06-2021

Liebherr koelkast KSL 2630-21.

Geschreven voor: Liebherr Ksl 2630 staalgrijs

Prima koelkast. we hadden een tafel model uit 1995. deze was te klein en daarom deze koelkast gekocht. 70 liters meer inhoud.

Pluspunten

• koelt prima
  • stil
  • energie zuinig
  • geforceerde koeling

Minpunten

• geen
  • geen

Ossendrijver 16-01-2021

Ruime, energiezuinige koelkast

Geschreven voor: Liebherr Ksl 2630 staalgrijs

We zochten een energiezuinige, ruime koelkast met goede reviews. Deze hebben we gevonden in de Liebherr KSL2630. Daarbij past de zilvergrijze kleur perfect in onze keuken. We hebben 'm net een week, maar zijn tot nu toe heel tevreden.

Pluspunten

• energiezuinig en ruim
  • Zilvergrijze kleur

Minpunten

• nog niet gevonden

Harry Zomer 23-08-2020

Veel ruimte, makkelijke bediening en duidelijk display

Geschreven voor: Liebherr Ksl 2630 staalgrijs

Ik heb al heel lang een Liebherr diepvries in de garage staan en deze werkt altijd prima. Duidelijk digitaal display en makkelijk te bedienen. Vandaar nu ook een losse koelkast met een ruime inhoud. Veel ruimte, handig rek om flessen liggend op te slaan. Genoeg schappen die ook makkelijk te verplaatsen zijn zonder dat je het schap er helemaal moet uithalen, hier is over nagedacht. De Super-cool toets is ook heel handig als je producten snel wilt koelen, zeker met de ingebouwde ventilator die ook zorgt voor egale verspreiding door de koelkast, en hij maakt nagenoeg geen lawaai. Met een A++ label ook heel zuinig. M/b.t. het plaatsen van het apparaat. Er zitten achter 2 wieltjes en 2 handvaten om de koelkast makkelijk op z'n plaats te zetten, en aan de voorzijde 2 stelpootjes. Met de handige bijgeleverde steeksleutel kom je daar makkelijk bij. De wieltjes hebben echter ook een nadeel, en dat merk je vooral als je ondergrond niet helemaal vlak is. Het waterpas stellen van de koelkast is dan heel lastig. Daar is wat minder over nagedacht. 4 stelpootjes i.p.v. 2 was toch handiger geweest.

Pluspunten

• Zuinig
  • Veel schappen en een flessenrek

Minpunten

• geen stelpootjes aan de achterkant

Jos 16-08-2020

Super koelkast voor in garage.

Geschreven voor: Liebherr Ksl 2630 staalgrijs

Lang gezocht naar goede koelkast met handige indeling voor in garage (klimaatklasse SN-T) waar ook grote flessen (1,5 ltr.) in kunnen en die energiezuinig is. Uiteindelijk is onze keuze gevallen op de LIiebherr KsL 2630-21 met supercoolfunctie en ventilator (om condensvorming te voorkomen). Door grijze kleur ook nog eens minder besmettelijk. Kortom: duim omhoog voor dit produkt!

Pluspunten

• Geschikt voor in garage
  • Energiezuinig
  • Groot 248 ltr.
  • Supercoolfunctie
  • Ventilator om condensvorming te voorkomen